Onze boeken

Wie man Marken Charakter gibt: wer für Märkte der Zukunft plant, muss sich von mancher gelernten Formel der Markentechnik verabschieden. Neues Denken ist angesagt

Door Harald Körke

Categorie
Algemeen Kunst
Boeknummer
#319838-KO5
Titel
Wie man Marken Charakter gibt: wer für Märkte der Zukunft plant, muss sich von mancher gelernten Formel der Markentechnik verabschieden. Neues Denken ist angesagt
Auteur
Körke, Harald (editor)
Boektype
Gebonden hardcover
Uitgeverij
Düsseldorf : Grey Düsseldorf GmbH
Jaar van uitgave
1993
Taal
Duits
Beschrijving
Original half cloth in slipcase, richly illustrate din colour, numbered edition, this is number 0211/1000, 4to.
Pagina's
418
Conditie
Goed — Small dent on bottom front cover.
Prijs
€ 20,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.