Onze boeken

Groundswell. De Impact Van Social Media: van uitdaging naar zakelijk succes

Door Charlene Li e.a.

Categorie
Media
Boeknummer
#267030
Titel
Groundswell. De Impact Van Social Media: van uitdaging naar zakelijk succes
Auteur
Li, Charlene & Josh Bernoff
Boektype
Paperback
Uitgeverij
Thema
Jaar van uitgave
2011
ISBN10
9058715477
ISBN13
9789058715470
Taal
Nederlands
Samenvatting
Op het moment dat je dit leest, schrijven klanten over jouw producten op blogs en zetten er filmpjes over op Youtube. Ze beschrijven ze op Wikipedia en praten erover op Facebook en Twitter. Dit zijn allemaal voorbeelden van social media ? de groundswell - (vloedgolf) die een blijvende verschuiving aan het veroorzaken is in de manier waarop de wereld werkt.
Veel bedrijven zien dit als een bedreiging. Maar je kunt het ook als een uitdaging zien. In Groundswell tonen twee topanalisten van Forrester Research overtuigend aan dat je de kracht van de klant tot je voordeel kunt maken. Of je nu in marketing, onderzoek & ontwikkeling, service of sales werkt, of je eigen zaak runt, in dit boek vind je degelijk onderbouwd en doelgericht advies.
Pagina's
328
Conditie
Goed
Prijs
€ 7,50

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.