Onze boeken

Reclame in schaarschte-tijd. De taak der reclame in een geleide economie

Door W.N. van der Sluys Jr

Categorie
Reclame & Design
Boeknummer
#227487
Titel
Reclame in schaarschte-tijd. De taak der reclame in een geleide economie
Auteur
Sluys Jr, W.N. van der
Boektype
Paperback
Uitgeverij
Amsterdam/Z., N.V. Nederlandsche Uitgeverij "Opbouw"
Jaar van uitgave
1943
Taal
Nederlands
Beschrijving
Reclame in schaarschtetijd; Omslagontwerp G. Wernars; 8°. Ca. 19 x 13 cm; Geïllustreerd. Zakenwereld-reeks. No. 3. Oorspronkelijke prijs: fl. 1.50. Exemplaren van deze uitgave van de voormalige nationaalsocialistische uitgeverij Opbouw bevinden zich in de bibliotheek van het Niod en de universiteit Groningen. Bijgevoegd: kopie van recensie verschenen in " De Pers" juni 1943 (1e jaargang nummer 10, bladzijde 6)
Pagina's
72
Conditie
Goed — Onder- en bovenzijde rug iets kaal; zegeltje op kaft voorzijde.
Prijs
€ 250,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.