Onze boeken

Emoties en reclame. De rol van emoties bij reclameplanning

Door Goos Geursen

Categorie
Reclame & Design
Boeknummer
#210278
Titel
Emoties en reclame. De rol van emoties bij reclameplanning
Auteur
Geursen, Goos
Boektype
Paperback
Uitgeverij
H.E. Stenfert Kroese, Leiden
Jaar van uitgave
1985
ISBN10
9020713264
ISBN13
9789020713268
Taal
Nederlands
Samenvatting
Een mooi uitgegeven boek over hoe emoties naast verstandelijke overwegingen een rol spelen bij reclame. Volgens de auteur betekent emotie, zonder beweging. Een merkwaardige, onjuiste definitie. Het boek is geen analyse van emoties en van de vraag hoe men daarop moet inspelen. Het is meer een zeer schetsmatige aanduiding van fasen en factoren bij het inrichten van reclame. Emoties dienen daarbij als motief en als verklaring voor het al dan niet slagen van reclamecampagnes. Het boek is rijkelijk voorzien van verkleinde afbeeldingen van advertenties (in kleur en in zwart-wit), die meestal in de brede witmarge staan.
Pagina's
119
Conditie
Goed — Naam op schtublad
Prijs
€ 8,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.