Onze boeken

240486

Door Giep Franzen

Categorie
Economie & Management
Boeknummer
#210225
Titel
240486
Auteur
Franzen, Giep (onder redactie van)
Boektype
Gebonden hardcover
Uitgeverij
Samson, Deventer
Jaar van uitgave
2000
ISBN10
9014066082
ISBN13
9789014066080
Taal
Nederlands
Samenvatting
De zin en onzin van brand stetching verdienen een hoge plaats op de agenda van marketeers gezien de onveranderd hoge floppercentages van productintroducties in de vorm van merk - en lijnextensies. Waarom mislukt zo'n strategie zo vaak? Wat bepaalt eigenlijk de elasticiteit van een merk? Hoe effectief zijn marketeers in het combineren van hun merken en (nieuwe) producten? Waar liggen de grenzen van de stretch?

Merken specialist Giep Franzen geeft zijn visie op deze vragen en op de onmogelijkheden van merk extensiebeleid in een breed state of the art artikel als inleiding op een selectie toonaangevende internationale publicaties op dit terrein. Cases over Philips, honing en nivea laten zien hoe bedrijven in de praktijk omgaan met het stretchen van kostbare merken. In het deel methoden en
... (Lees verder)technieken zijn enkele publicaties bijeengebracht met het oog op beslissingsondersteuning voor merk en lijn extensies.
Pagina's
210
Conditie
Als nieuw
Prijs
€ 5,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.