Onze boeken

Harvard Business Review: Over merkenmanagement

Door diverse auteurs

Categorie
Economie & Management
Boeknummer
#192212
Titel
Harvard Business Review: Over merkenmanagement
Auteur
Diverse auteurs
Boektype
Paperback
Uitgeverij
Thema, Zaltbommel
Jaar van uitgave
2002
ISBN10
9058710319
ISBN13
9789058710314
Taal
Nederlands
Samenvatting
Merkenmanagement is essentieel bij het differenteriëren van produkten, vooral in deze tijd van toenemende globalisering. In deze bundel leest u over inzichten en strategieën, waarmee u de waarde van uw merken en produkten kunt maximaliseren. Met artikelen van bekende auteurs als David A. Aaker over o. a. het al dan niet inschakelen van de massamedia en de concurentie van de oprukkende huismerken. Over de blunders en successen van wereldwijd bekende bedrijven als The Bodyshop.
Pagina's
150
Conditie
Als nieuw
Prijs
€ 5,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.