Aanbod

Delen: Facebook Twitter

Harvard Business Review

Door diverse auteurs

Harvard Business Review
RubriekEconomie & Management
Boeknummer#192212
TitelHarvard Business Review: Over merkenmanagement
AuteurDiverse auteurs
BoektypePaperback
Jaar van uitgave2002
UitgeverijThema, Zaltbommel
ISBN109058710319
ISBN139789058710314
TaalNederlands
SamenvattingMerkenmanagement is essentieel bij het differenteriëren van produkten, vooral in deze tijd van toenemende globalisering. In deze bundel leest u over inzichten en strategieën, waarmee u de waarde van uw merken en produkten kunt maximaliseren. Met artikelen van bekende auteurs als David A. Aaker over o. a. het al dan niet inschakelen van de massamedia en de concurentie van de oprukkende huismerken. Over de blunders en successen van wereldwijd bekende bedrijven als The Bodyshop.
Pagina's150
Staat van het boekAls nieuw
Prijs€ 5,00
ToevoegenToevoegen aan winkelwagen

Zie ook

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.