Aanbod

Delen: Facebook Twitter

Harvard Business Review

Door diverse auteurs

Harvard Business Review
RubriekEconomie & Management
Boeknummer#192207
TitelHarvard Business Review: Over effectieve communicatie
AuteurDiverse auteurs
BoektypePaperback
Jaar van uitgave2000
UitgeverijThema, Zaltbommel
ISBN109058710211
ISBN139789058710215
TaalNederlands
SamenvattingIn deze bundel over effectieve communicatie geven bekende managementauteurs hun visie over dit boeiende onderwerp. U kunt vele nuttige tips lezen voor het verbeteren van communicatie in uw organisatie. Hoe zorgt u dat uw medewerkers eerlijk en open met u communiceren, zodat er een vrije uitwisseling van ideeën en informatie is? Hoe vergroot u de effectiviteit van vergaderingen? Andere onderwerpen die aan de orde komen, zijn o. a. besluitvormings-processen, de rol van de voorzitter tijdens vergaderingen, de invloed van emoties en het gebruik van humor. Met bijdragen van o. a. Argyris, Jay en Larkin.
Pagina's153
Staat van het boekAls nieuw
Prijs€ 5,00
ToevoegenToevoegen aan winkelwagen

Zie ook

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.