Aanbod

Delen: Facebook Twitter

Harvard Business Review

Door diverse auteurs

Harvard Business Review
RubriekEconomie & Management
Boeknummer#192205
TitelHarvard Business Review: Over baanbrekend denken
AuteurDiverse auteurs
BoektypePaperback
Jaar van uitgave2001
UitgeverijThema, Zaltbommel
ISBN109058713415
ISBN139789058713414
TaalNederlands
SamenvattingBAANBREKEND DENKEN, creativiteit en innovatie zijn de sleutels tot strategisch voordeel. Veel organisaties zien inspiratie als een ongrijpbaar en niet te managen fenomeen. Toch zijn er wel degelijk bewezen strategieên om creativiteit te managen en aan te moedigen: de Harvard Business Review heeft een aantal van de beste ideeën en gedachten uitgegeven over het organiseren van innovatie. Deze verzameling belicht de belangrijkste ideeën om de strategische kracht van creativiteit op te nemen in uw organisatie.
Pagina's170
Staat van het boekAls nieuw
Prijs€ 5,00
ToevoegenToevoegen aan winkelwagen

Zie ook

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.