Onze boeken

De gelukswinkel: over het binden en boeien van klanten

Door Paul Postma

Categorie
Economie & Management
Boeknummer
#145171
Titel
De gelukswinkel: over het binden en boeien van klanten
Auteur
Postma, Paul
Boektype
Gebonden hardcover met stofomslag
Uitgeverij
Scriptum
Jaar van uitgave
2006
ISBN10
9055944459
ISBN13
9789055944453
Taal
Nederlands
Samenvatting
Wil een klant een relatie met zijn favoriete winkel, met zijn kapper, energiebedrijf, bank of postkantoor? Met sommige graag. Met andere juist niet. Daar betaalt hij voor wat hij koopt en beperkt hij zich tot de transactie.

Wat voor relatie wil een medewerker met zijn werkgever? Komt hij voor zijn professie in een net van relaties? Of verhuurt hij zijn capaciteit voor geld, als een normale transactie.

De keuze: sturen op relaties of sturen op transacties is de sleutel tot succes. Zowel voor het positioneren van de organisatie in haar verkoopmarkt als in haar arbeidsmarkt. Dat leidt tot het op elkaar afstemmen van marktstrategie en HRM. De kracht van een onverwachte combinatie.
Pagina's
128
Conditie
Goed
Prijs
€ 10,00

Onze gebruikte boeken verkeren in goede tweedehands staat, tenzij hierboven anders beschreven. Kleine onvolkomenheden zijn niet altijd vermeld.